niedziela, 10 lutego 2013

The Versatile Blogger


Każdy nominowany powinien:

~ podziękować nominującemu na jego blogu
~ pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
~ ujawnić 7 faktów o sobie
~ nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują
~ poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga.
 
Dziękuję Horan Girl za kolejną nominację!! ♥ Cieszę się, że podoba się wam to co robię :))

7 faktów o mnie...
 
1. Jestem uzależniona od Internetu XD
2. Uważam, że palenie papierosów jest bezcelowe.
3. Niedawno zmarła mi rybka (nie zmieniłam wody ;(= jestem debilką)
4. Urodziłam się w USA.
5. Nienawidzę fizyki, w moim przekonaniu, to zmora ludzkości ;p
6. Kocham lody, mogę je jeść bez końca.
7. Moje motto, to: Dzień bez pomyślenia o One Direction, jest dniem straconym ;D 


 
Nominuję następujące blogi:
 
 
 
A.

6 komentarzy:

  1. Heeej :) Nie wiem, czy tak można ale ja Ciebie też nominowałam xDD
    http://full-of-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawa osóbka z ciebie! :)
    mam nadzieję, ze twoje opowiadanie też jest ciekawe bo zabieram się za czytanie! :)
    liczę na to, ze tez poczytasz moje. :)
    http://i-chaange-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki, że skomentowałaś mój rozdział. Zadałaś tam parę pytań, na które odpowiedziałaś i dodałam nowy rozdział. Liczę na to, że ci się spodoba. :) ♥
      http://i-chaange-my-mind.blogspot.com/

      Usuń
  3. A ja już nie mam tamtego bloga :( W ogóle to skoro wróciłam, to dodaję znów Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, którą dopiero teraz zobaczyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze jest twoje motto, mam tak samo. <3

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥