czwartek, 1 sierpnia 2013

I want to break the silence

Chciałabym Was zaprosić na mojego nowego bloga "I want to break the silence". Jeśli zajrzycie przekonacie się, iż całkowicie różni się od tego "Live While We're Young ♥". To opowiadanie jest komedią romantyczną, nowe natomiast można nazwać dramatem. Oczywście nie znaczy to, że przestaję pisać tutaj. Po prostu wpadłam na pewiem pomysł i chciałam go zrealizować. Zatem będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli się tam także pojawicie! Postaram się niedługo coś tutaj dodać, tymczasem jeszcze raz zapraszam na http://i-lost-my-direction.blogspot.com/ :)


1 komentarz:

  1. Hej zajrzałam już na twojego drugiego bloga. Bardzo ciekawy prolog. Nie mogę doczekać się następnych rozdziałów na tym blogu i pierwszego na tym drugim. Kiedy opublikujesz te rozdziały?
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥